-
Magunkról
- Általános információk
- Cégfelépítés
- Cégfilozófia
- Integritás
- Integrált irányítási rendszer
- Virtuális Erőmű Program
- Járműveink
- Társadalmi felelősségvállalás
-
Közérdekű adatok
- I. Szervezeti, személyzeti adatok
- II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- III. Gazdálkodási adatok
- Különös Közzétételi Lista
- Közzétételi szabályzat 2017
- Közbeszerzés
- EGYEDI KÖZZÉTÉTELI LISTA
- Archívum
- Közszolgáltatási szerződés
- Éves beszámolók
- Adatigénylések
- Beszerzési Bizottság
- Üzleti titok szabályzat
- A Társaság 2022. évi Fenntarthatósági Jelentése
- Villamos infrastruktúra tervezési irányelvek és fenntartási adatok
- A Fővárosi Önkormányzat közzétételi főoldala
- Közadattár
- EU Projektek
- Sajtószoba
- Médiasarok
- Elérhetőségek
- Hasznos linkek
- Éves jelentések
- Történelmünk
- Közérdekű adatok
- Beszerzések
- Turisztika
- Értékesítés
- Bérbeadás
- Karrier
- Webshop
- Árverés
5869

| Pályaszám | 5869 |
| Honos kocsiszín | Zugló |
| Jármű típusa | EP |
| Gyártási hely, év | MWG, Győr, 1951 |
| Helyreállítás, felújítás időpontja | 1995 |
| Teljes hossz (mm) | 10 630 |
| Tengelytáv / Forgóváz csaptávolság (mm) | 3 800 |
| Max sebesség (km/h) | 50 |
| Engedélyezett sebesség (km/h) | 50 |
| Teljesítmény (LE) | --- |
| Szolgálati tömeg (kg) | 8 000 |
| Ülőhelyek száma (fő) | 22 |
| Szállítható utasok száma (5 fő/m2) | 81 |
| Forgalomban mikor közlekedett utoljára | 2007 |
| Jellegzetessége, rövid története | A második világháború után, 1951-ben vette állományba a főváros a kétfeljárós pótkocsikat faléc ülésekkel gyártott típusát, amely ma ugyanilyen kialakítással közlekedik nosztalgia pótkocsiként. . |
Magyar
English