-
Magunkról
- Általános információk
- Cégfelépítés
- Cégfilozófia
- Integritás
- Integrált irányítási rendszer
- Virtuális Erőmű Program
- Járműveink
- Társadalmi felelősségvállalás
-
Közérdekű adatok
- I. Szervezeti, személyzeti adatok
- II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- III. Gazdálkodási adatok
- Különös Közzétételi Lista
- Közzétételi szabályzat 2017
- Közbeszerzés
- EGYEDI KÖZZÉTÉTELI LISTA
- Archívum
- Közszolgáltatási szerződés
- Éves beszámolók
- Adatigénylések
- Beszerzési Bizottság
- Üzleti titok szabályzat
- A Társaság 2022. évi Fenntarthatósági Jelentése
- Villamos infrastruktúra tervezési irányelvek és fenntartási adatok
- A Fővárosi Önkormányzat közzétételi főoldala
- Közadattár
- EU Projektek
- Sajtószoba
- Médiasarok
- Elérhetőségek
- Hasznos linkek
- Éves jelentések
- Történelmünk
- Közérdekű adatok
- Beszerzések
- Turisztika
- Értékesítés
- Bérbeadás
- Karrier
- Webshop
- Árverés
3898-3873

| Pályaszám | 3898-3873 |
| Honos kocsiszín | Zugló |
| Jármű típusa | UV |
| Gyártási hely, év | GANZ, Bp. 1964 (motorkocsi) |
| Helyreállítás, felújítás időpontja | 2004 |
| Teljes hossz (mm) | 38 010 |
| Tengelytáv / Forgóváz csaptávolság (mm) | 1600 / 5 800 (motorkocsi) |
| Max sebesség (km/h) | 50 |
| Engedélyezett sebesség (km/h) | 60 |
| Teljesítmény (LE) | 4 x 50 |
| Szolgálati tömeg (kg) | 22 600 |
| Ülőhelyek száma (fő) | 62 |
| Szállítható utasok száma (5 fő/m2) | 283 |
| Forgalomban mikor közlekedett utoljára | 2007 |
| Jellegzetessége, rövid története | Az első szerelvény 1956-ban mutatkozott be iker üzemben. 1957-től kezdték pótkocsis üzemmel közlekedtetni (UV3). A hannoveri és a Combino villamosok beszerzése vetett véget a pályafutásának. . |
![]() |
![]() |
Magyar
English

