Talált tárgyak ügyintézése

Talált tárgyak


Az elveszett tárgyaik iránt érdeklődhetnek személyesen: Budapest VII. kerület Akácfa utca 18.,  telefonon: (06-1)3-255-255-ös telefonszám, 1-es, 6-os menüpont, valamint e-mailben: talalttargy@bkv.hu

Tisztelt Utasaink!
 
A kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel az elveszett csomagok területekről történő beszállítása NEM FOLYAMATOS!
 
Köszönjük megértését!

Tisztelt Ügyfelünk!
A Talált tárgy Kezelőség nyitva tartása a koronavírus miatt kialakult helyzetre való tekintettel további tájékoztatásig az alábbiak szerint módosul:

Hétfő ZÁRVA
Kedd ZÁRVA
Szerda ZÁRVA
Csütörtök 10:00-16:00
Péntek 10:00-14:00


Tájékoztatjuk továbbá Utasainkat, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében március 19-től a várakozásra is új szabályokat hoztunk, hasonlóan a gyógyszertárakhoz. Eszerint egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat az ügyféltérben, a többi várakozót kérjük, hogy a bejárat előtt várjon, egymástól körülbelül 1 méterre. Az új várakozási rend nemcsak a dolgozók, hanem az ügyfelek egészségét és biztonságát is szolgálja, ezért kérjük ügyfeleink megértését.


Elvesztett értékei után elektronikus levélben is tud érdeklődni a talalttargy@bkv.hu e-mail címen.

A BKV Zrt. Talált tárgy Kezelőségének nyitvatartása:

hétfő 12:00 – 16:00
kedd 10:00 – 16:00
szerda 12:00 – 18:00
csütörtök 10:00 – 16:00
péntek 10:00 – 14:00
szombat, vasárnap zárva

 

Tájékoztatjuk Tisztelt utasainkat, hogy a Talált Tárgy Kezelőség nyitva tartása technikai okok miatt 2020. március hónapban az alábbiak szerint módosul:

2020. március 4 (szerda) zárva

 

 

Kérjük a Tisztelt utasokat, hogy a Talált tárgy Kezelőségre a kiírt nyitvatartási időn belül érkezzenek, azon túl nem áll módunkban kiszolgálni utasainkat!

 

Talált tárgyak kiadása:

 

A kiadáshoz a tulajdonjog meghatározása feltétlen szükséges. Ehhez meg kell adni:

  • az elvesztés idejét, helyét,
  • az elvesztett tárgy tulajdonságait, pl.: kinézetét (szín, méret, márkajelzés stb.).

Kétség esetén egyéb, kizárólag a tulajdonos által ismerhető, tudott azonosítók meghatározása is szükséges lehet.

 

A talált tárgyakat átvenni kizárólag személyesen, fenti címen (Budapest VII. kerület Akácfa utca 18.) lehetséges.

 

Kiadáshoz szükséges:

  • személyazonosságot igazoló okmány (pl. személyi igazolvány, személyazonosító igazolvány és lakcímet igazoló hatósági igazolvány együtt, útlevél stb.) bemutatása;
  • egyszeri kezelési költség (egy előreváltott vonaljegy mindenkori ára) megfizetése.

 

 

Akadályoztatás esetén a talált tárgyat a tulajdonos által kiállított írásbeli meghatalmazással rendelkező személy is átveheti. Kiskorú esetében annak gondviselője meghatalmazás nélkül veheti át a kiskorú iratait és egyéb elveszített tárgyait, a rokoni kapcsolat fennállásának igazolása mellett.