-
Magunkról
- Általános információk
- Cégfelépítés
- Cégfilozófia
- Integritás
- Integrált irányítási rendszer
- Virtuális Erőmű Program
- Járműveink
- Társadalmi felelősségvállalás
-
Közérdekű adatok
- I. Szervezeti, személyzeti adatok
- II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- III. Gazdálkodási adatok
- Különös Közzétételi Lista
- Közzétételi szabályzat 2017
- Közbeszerzés
- EGYEDI KÖZZÉTÉTELI LISTA
- Archívum
- Közszolgáltatási szerződés
- Éves beszámolók
- Adatigénylések
- Beszerzési Bizottság
- Üzleti titok szabályzat
- A Társaság 2022. évi Fenntarthatósági Jelentése
- Villamos infrastruktúra tervezési irányelvek és fenntartási adatok
- A Fővárosi Önkormányzat közzétételi főoldala
- Közadattár
- EU Projektek
- Sajtószoba
- Médiasarok
- Elérhetőségek
- Hasznos linkek
- Éves jelentések
- Történelmünk
- Közérdekű adatok
- Beszerzések
- Turisztika
- Értékesítés
- Bérbeadás
- Karrier
- Webshop
- Árverés
MVIII 251

| Szervezeti terület | HÉV |
| Jármű típusa | MVIII - 251 |
| Gyártási hely, év | 1952 |
| Helyreállítás, felújítás időpontja | 1994 |
| Teljes hossz (mm) | 18000 mm |
| Tengelytáv (mm) | 2500 mm (forgóvázon belül) forgócsap táv: 9900 mm |
| Max sebesség (km/h) | 70 km/h |
| Engedélyezett sebesség (km/h) | 60 km/h |
| Vonoóerő, teljesítmény (LE) | 4x137 Kw, összesen: 736 LE |
| Szolgálati tömeg (kg) | 39 000 kg |
| Szállítható utasok száma | 132 fő |
| Fogyasztás, energia, üzemanyag | N.A. |
| Forgalomban mikor közlekedett utoljára | 1991 |
| Jellegzetessége, rövid története | Az MVIII-asok egy részét 1991-ben nem selejtezték, csak félreállították. Végül 1995-ben határoztak elbontásukról. A legtöbbjük eddigre már a vandalizmus eredményeként erősen leromlott állapotúvá vált. Eközben 1993-ban a 251-es múzeumi célú felújításáról döntöttek. 1994-re elkészült a cinkotai műhelyben a munka, ezután a motorkocsi a Szentendrei múzeum kiállítási tárgyává vált. 2012-től ismét rendszeresen közlekedik nosztalgia vonatként. . |
![]() |
![]() |
![]() |
Magyar
English


