Talált tárgyak ügyintézése

Talált tárgyak


Az elveszett tárgyaik iránt érdeklődhetnek személyesen: Budapest VII. kerület Akácfa utca 18., telefonon: (06-1)3-255-255-ös telefonszám, 1-es, 6-os menüpont, valamint e-mailben: talalttargy@bkv.hu

Tisztelt Utasaink!

2020. november 1-ig (vasárnap) a Talált tárgy Kezelőség nyitva tartása az alábbiak szerint alakul:

Hétfő 12:00 – 16:00
Kedd 10:00 – 16:00
Szerda 12:00 – 18:00
Csütörtök 10:00 – 16:00
Péntek 10:00 – 14:00


A kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel 2020. november 2-től a Talált tárgy Kezelőség nyitva tartása az alábbiak szerint módosul:


Személyes ügyintézés:

Hétfő ZÁRVA
Kedd 10:00-16:00
Szerda ZÁRVA
Csütörtök 10:00-16:00
Péntek ZÁRVA



Telefonos ügyintézés:

 

Hétfő – Csütörtök 10:00-16:00
Péntek 10:00-14:00



Tájékoztatjuk Kedves Utasainkat, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében a várakozásra hozott szabályokat továbbra is fenntartjuk. Egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat az ügyféltérben, a többi várakozót kérjük, hogy a bejárat előtt várjon, egymástól körülbelül 1,5 méterre. Az ügyféltérben maszk nélkül tartózkodni tilos, belépéskor a kézfertőtlenítés kötelező! Ez a várakozási rend nemcsak a dolgozók, hanem az ügyfelek egészségét és biztonságát is szolgálja, ezért kérjük ügyfeleinktől a szabályok betartását!

A BKV Zrt. Talált tárgy Kezelőségének minden munkatársa azon dolgozik, hogy az ügyfélkiszolgálás továbbra is zökkenőmentesen történjen. A vállalat az ügyfelek számára folyamatos tájékoztatást nyújt a honlapján a változásokról, és más, az ügyfeleket érintő információkról. A csökkentett nyitva tartási idő miatt azonban a várakozási idő megnövekedhet, ezért szíves türelmüket és megértésüket kérjük és köszönjük!

Elveszett értékei után elektronikus levélben is tud érdeklődni a talalttargy@bkv.hu e-mail címen.
 
Kérjük a Tisztelt utasokat, hogy a Talált tárgy Kezelőségre a kiírt nyitvatartási időn belül érkezzenek, azon túl nem áll módunkban kiszolgálni utasainkat!

Talált tárgyak kiadása:
 
A kiadáshoz a tulajdonjog meghatározása feltétlen szükséges. Ehhez meg kell adni:

  • az elvesztés idejét, helyét,
  • az elvesztett tárgy tulajdonságait, pl.: kinézetét (szín, méret, márkajelzés stb.).

Kétség esetén egyéb, kizárólag a tulajdonos által ismerhető, tudott azonosítók meghatározása is szükséges lehet.
 
A talált tárgyakat átvenni kizárólag személyesen, fenti címen (Budapest VII. kerület Akácfa utca 18.) lehetséges.
 
Kiadáshoz szükséges:

  • személyazonosságot igazoló okmány (pl. személyi igazolvány, személyazonosító igazolvány és lakcímet igazoló hatósági igazolvány együtt, útlevél stb.) bemutatása;
  • egyszeri kezelési költség (egy előreváltott vonaljegy mindenkori ára) megfizetése.

 
 
Akadályoztatás esetén a talált tárgyat a tulajdonos által kiállított írásbeli meghatalmazással rendelkező személy is átveheti. Kiskorú esetében annak gondviselője meghatalmazás nélkül veheti át a kiskorú iratait és egyéb elveszített tárgyait, a rokoni kapcsolat fennállásának igazolása mellett.