-
Magunkról
- Általános információk
- Cégfelépítés
- Cégfilozófia
- Integritás
- Integrált irányítási rendszer
- Virtuális Erőmű Program
- Járműveink
- Társadalmi felelősségvállalás
-
Közérdekű adatok
- I. Szervezeti, személyzeti adatok
- II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- III. Gazdálkodási adatok
- Különös Közzétételi Lista
- Közzétételi szabályzat 2017
- Közbeszerzés
- EGYEDI KÖZZÉTÉTELI LISTA
- Archívum
- Közszolgáltatási szerződés
- Éves beszámolók
- Adatigénylések
- Beszerzési Bizottság
- Üzleti titok szabályzat
- A Társaság 2022. évi Fenntarthatósági Jelentése
- Villamos infrastruktúra tervezési irányelvek és fenntartási adatok
- A Fővárosi Önkormányzat közzétételi főoldala
- Közadattár
- EU Projektek
- Sajtószoba
- Médiasarok
- Elérhetőségek
- Hasznos linkek
- Éves jelentések
- Történelmünk
- Közérdekű adatok
- Beszerzések
- Turisztika
- Értékesítés
- Bérbeadás
- Karrier
- Webshop
- Árverés
Indításjelző lámpa

A BSzKRt rendszeresítette az indításjelző berendezést a járművein. Ennek lényege, hogy a járművezető a tiltólámpák és egy berregő működtetésével jelezni tudja a megállóból való indulását. Ezzel felhívja az utasok figyelmét az elindulásra, illetve a le- és felszállás veszélyére és tilalmára. Az ajtók záródását azóta is hasonló módon jelzi minden jármű. Az eredeti tiltólámpa egy lyukacsos lemezből készült hengeres házba zárt izzó volt. Az izzó körül vörös fólia volt, hogy a lámpa fénye vörös legyen. A lámpa a feljáró ajtók közelében, kettős feljáró esetén a két feljáró között, nagyjából a jármű padlójának magasságában volt felszerelve. 5 db, 110V-os izzó volt sorbakötve, így működhetett a berendezés 600V-os feszültségről. Az 5 db izzóból négy a jármű négy sarkán, egy pedig az utastér közepén kapott helyet. Később ezt a típust a jármű oldallemezelésébe épített, domború (halszem) lámpa váltotta, de a működése változatlan maradt.
Magyar
English