
Új intézményrendszer a BKV-nál a helyzet normalizálására
2010-01-05 18:39:56
Cél: az utasok lehető legjobb kiszolgálása
A BKV menedzsmentje ma egy új intézményrendszer bevezetéséről döntött. A Szuper Kontroll Csoportok létrehozásának az a célja, hogy minél hamarabb és minél hatékonyabban véget vessünk a napokban tapasztalt közlekedési káosznak.
A Szuper Kontroll Csoport feladata lesz az autóbuszok műszaki állapotának a forgalomba kiálláskor történő felmérése, majd annak összehasonlítása a garázsba álláskor tapasztalható állapottal. Ettől az intézkedéstől az indokolatlan szolgálatfelvétel megtagadások és az esetleges rongálások csökkenését várjuk. A Szuper Kontroll Csoportok tagjai forgalmi, műszaki, jogi és humán szakemberek, akik az indokolatlan szolgálat megtagadás, vagy egyéb mulasztás esetén azonnali elbocsátást is foganatosíthatnak.
A BKV az autóbuszgarázsokban az ellenőrzési feladatok zökkenőmentes ellátása, valamint az utastájékoztatási tevékenység erősítése érdekében közel 200 főt vezényel át ideiglenesen ezekbe a feladatkörökbe.
A BKV vezetése számára továbbra is az utasok lehető legjobb kiszolgálása az elsődleges szempont, és eltökélt szándéka, hogy az utasokat mentesítse a munkáltató és munkavállalók között kialakult konfliktushelyzet hatásaitól, felszámolja a kellemetlen következményeket, és gátat szabjon a közösségi közlekedés ellehetetlenítésének.
2010. január 5.
BKV Zrt.
A Szuper Kontroll Csoport feladata lesz az autóbuszok műszaki állapotának a forgalomba kiálláskor történő felmérése, majd annak összehasonlítása a garázsba álláskor tapasztalható állapottal. Ettől az intézkedéstől az indokolatlan szolgálatfelvétel megtagadások és az esetleges rongálások csökkenését várjuk. A Szuper Kontroll Csoportok tagjai forgalmi, műszaki, jogi és humán szakemberek, akik az indokolatlan szolgálat megtagadás, vagy egyéb mulasztás esetén azonnali elbocsátást is foganatosíthatnak.
A BKV az autóbuszgarázsokban az ellenőrzési feladatok zökkenőmentes ellátása, valamint az utastájékoztatási tevékenység erősítése érdekében közel 200 főt vezényel át ideiglenesen ezekbe a feladatkörökbe.
A BKV vezetése számára továbbra is az utasok lehető legjobb kiszolgálása az elsődleges szempont, és eltökélt szándéka, hogy az utasokat mentesítse a munkáltató és munkavállalók között kialakult konfliktushelyzet hatásaitól, felszámolja a kellemetlen következményeket, és gátat szabjon a közösségi közlekedés ellehetetlenítésének.
2010. január 5.
BKV Zrt.