Mercedes-Benz NG Conecto NGT

|
Tesztelési alapadatok |
|
|
Tesztelési időszak: |
2012 szeptember 20 - szeptember 28. |
|
Viszonylat: |
15, 105 |
|
Tárolt: |
Dél-pesti Divizíó |
|
Főbb méretek |
|
|
Hosszúság: |
12.134 mm |
|
Szélesség: |
2.550 mm |
|
Magasság: |
3.388 mm |
|
|
|
|
Tengelytávolság |
|
|
"A" - "B": |
5.900 mm |
|
"B" - "C": |
- |
|
Mellső túlnyúlás: |
2.818 mm |
|
Hátsó túlnyúlás: |
3.416 mm |
|
Padlómagasság: |
370 mm |
|
Mellső terepszög: |
7" |
|
Fordulókör átmérő: |
21,1 m |
|
Főbb tömegadatok |
|
|
Saját tömeg: |
19.000 kg |
|
Mellső tengelyterhelés: |
7.500 kg |
|
Hátsó tengelyterhelés: |
13.000 kg |
|
Szállítható utasok |
|
|
Ülőhelyek: |
30 fő |
|
Állóhelyek: |
69 fő |
|
Összesen: |
99+1 kerekes szék |
|
Gépészeti főegységek |
|
|
Motor: |
|
|
Típusa: |
Mercedes-Benz M936G |
|
Fajtája |
6 hengeres Ottomotor |
|
Teljesítménye: |
222 kW |
|
Nyomatéka: |
1200 Nm 1200-1600f/perc |
|
|
|
|
Nyomatékváltő: |
|
|
Típusa: |
Voith DIWA.6 |
|
Fajtája: |
4 fokozatú automataváltó |
|
Hátsó futómű |
|
|
Típusa: |
ZF |
|
Konstrukció: |
portáltengely balra eltolt középhajtással |
|
Mellső futómű |
|
|
Típusa: |
ZF |
|
Konstrukció: |
független felfüggesztésű |
|
Kerekek |
|
|
Mellső keréktárcsa: |
22,5x7,5” |
|
Hátsó keréktárcsa: |
2x22,5x7,5” |
|
Első gumiabroncsok: |
275/70 R22,5 |
|
Hátsó gumiabroncsok: |
275/70 R22,5 |
|
Fékberendezés |
|
|
Fajta: |
Pneumatikus. Négykörös védőszelep az elülső tengely-, hajtótengely-, rögzítőfék-kör és ajtózáró berendezés /segédberendezés lválasztására.
Tárcsafékek automatikus betét utánállítással. 3 fokozatú retarder. |
|
Vezérlő rendszere: |
EBS beleértve ABS/ASR-funkciót. AZ ASR-rendszer gomb segítségével kapcsolható le. Elektronikus fékbetét-kopásjelző. |
|
Légrendszere |
Túlfolyószelep korlátozott visszaáramlással a légrugó-berendezés |
|
Kormánymű |
|
|
Típusa: |
ZF Servocom 8098 típusú változtatható hidrokormányzás, tesztelési csatlakozással |
|
Kormány: |
Kormányoszlop beállításának rögzítése pneumatikusan oldható |
|
Felépítmény |
|
|
Vázszerkezet: |
Padlókeretek négyszögletes profilból, préselt elemekből és U profilból összehegesztve. Rozsdamentes acél kerékdobok.
|
|
Korrozióvédelem: |
KTL technológia |
|
Karosszéria: |
műanyag burkolat, alumínium felnyitható oldalfalak, hangszigetelt motortér. Lakkozás: egyszínű akril lakkal, tiszta fehér. |
|
Üvegezés: |
Homloküveg: laminált biztonsági üveg, kötésben ragasztva. Fűthető szélvédő. Oldalsó és hátsó ablakok: egyszerű üvegezéssel. |
|
Utasajtók: |
Pneumatikus meghajtás. Dupla üvegezésű biztonsági üveg, élvédelemmel ellátva. Kézi rámpa elhelyezése 2. ajtónál. Térdeplő funkció nyitott ajtóknál. A harmadik ajtó működése automatikus |
|
Ajtóképlet:
|
2-2-2
|
|
Ajtónyílások szélessége: |
1250mm |
|
Utastér: |
100%-ban alacsonypadlós, a második ajtóval szemben kerekesszék és/vagy babakocsi rögzítési lehetőséggel. LED-es utastéri lámpák. |
|
Utasülések: |
Mercedes-Benz City Star Basic |
|
Fűtés: |
Utastérfűtés: konvektoros. |
|
Hűtés: |
Konvekta Light Basic klímaberendezés |
|
Fűtés, szellőzés |
|
|
Tetőszellőző: |
Tetőszellőző: 2 db vészkijárati tetőnyílás, |
|
15 |
Szeptember 20-21. |
Szeptember 23. |
Szeptember 24. |
105 |
Szeptember 25-28. |
|
Boráros tér H |
5.55 |
6.15 |
6.15 |
Apor Vilmos tér |
6.50 |
|
8.00 |
8.05 |
8.00 |
8.55 |
||
|
10.40 |
10.30 |
10.30 |
11.23 |
||
|
12.50 |
12.20 |
12.20 |
13.23 |
||
|
14.52 |
14.05 |
14.05 |
15.22 |
||
|
17.30 |
16.15 |
16.05 |
17.32 |
||
|
19.30 |
18.35 |
18.35 |
20.00 |
||
|
|
20.20 |
20.20 |
21.42 |
||
|
Gyöngyösi utca M |
6.55 |
7.10 |
7.10 |
Gyöngyösi utca M |
6.02 |
|
8.58 |
8.58 |
8.58 |
7.45 |
||
|
11.38 |
11.28 |
11.28 |
10.25 |
||
|
13.47 |
13.13 |
13.13 |
12.25 |
||
|
15.48 |
15.08 |
15.08 |
14.22 |
||
|
18.30 |
17.08 |
17.08 |
16.30 |
||
|
20.27 |
19.28 |
19.28 |
19.05 |
||
|
|
21.13 |
21.13 |
20.55 |
Magyar
English