BKV.hu

Javult a BKV szolgáltatásainak megítélése az elmúlt fél évben

Javuló tendenciát mutat az utasok körében a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság szolgáltatásainak színvonala - derül ki a GFK Hungária által nemrégiben készített felmérésből. Mind a járművek tisztaságával, mind az utazási kényelemmel, de különösen az utastájékoztatással elégedettebb az utazóközönség, mint fél évvel korábban.

A BKV szolgáltatásainak megítélése a legtöbb szempontból javult az elmúlt hónapokban. A megkérdezettek nagy százalékban javulónak ítélik meg a járművek tisztaságát, minden negyedik utas teljes mértékben elégedett is e téren. Az utazási kényelem tekintetében is észrevehető pozitív változás, ám az utastájékoztatás színvonalának emelkedése vívta ki a legnagyobb elismerést az utazóközönség körében. A megkérdezettek 76%-a ítéli kifogástalannak, viszonylag sokan, minden harmadik válaszadó észrevett pozitív változásokat ezzel kapcsolatban - derült ki a GFK Hungária 15 és 65 év közötti célcsoportban végzett nem reprezentatív felméréséből.

A járművek tisztaságával jelenleg az utasok 48 %-a elégedett, a járműtisztaság változásának megítélése terén 59 % szerint változatlan a helyzet, 25% szerint javult és csak 8% mondja azt, hogy romlott a mögöttünk álló hat hónapban. Az utazási kényelemmel (átszállások száma, csatlakozások, férőhely stb.) az utasok 49%-a elégedett, a teljes mintában 56%-os változatlanság mellett ebben az esetben is javuló tendencia mutatkozik, az utasok 20%-a szerint nőtt az utazási kényelem, 18% szerint csökkent. Az utastájékoztatás javulása terén 76%-os az elégedettségi mutató, 52%-os változatlanság mellett a megkérdezettek 34%-a gondolja úgy, hogy javult és csak 6% szerint romlott az utastájékoztatás az elmúlt fél évben.