
-
Magunkról
- Általános információk
- Cégfelépítés
- Cégfilozófia
- Integritás
- Integrált irányítási rendszer
- Virtuális Erőmű Program
- Járműveink
- Társadalmi felelősségvállalás
-
Közérdekű adatok
- I. Szervezeti, személyzeti adatok
- II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- III. Gazdálkodási adatok
- Különös Közzétételi Lista
- Egyedi Közzétételi Lista
- Archívum
- Közszolgáltatási szerződés
- Éves beszámolók
- Közzétételi szabályzat 2017
- Közbeszerzés
- A Társaság 2022. évi Fenntarthatósági Jelentése
- Villamos infrastruktúra tervezési irányelvek és fenntartási adatok
- A Fővárosi Önkormányzat közzétételi főoldala
- EU Projektek
- Sajtószoba
- Médiasarok
- Elérhetőségek
- Hasznos linkek
- Éves jelentések
- Történelmünk
- Beszerzések
- Turisztika
- Értékesítés
- Bérbeadás
- Karrier
- Közérdekű
- Webshop
- Árverés

Évszázados utasszállítás
Egy 1906-ban gyártott ACsEV szerelvénnyel utazhattak a BKV Zrt. szombati, "120 éves a budapesti helyiérdekű vasút" címet viselő családi rendezvényének résztvevői. A vonat - amely egyike volt annak a 36 db járműnek, amelyek először közlekedtek belső égésű motorkocsikkal Magyarországon - az Arad Csanádi Egyesült Vasutak tulajdonát képezte, majd később a MÁV-hoz került. Átalakítása után a Budapestre szállított néhány volt ACSEV kocsi az 1959. december 20-án megnyitott Csepel-Csillagtelep HÉV-vonalon közlekedett. A motorkocsik 1965. november 28-ig szállították az utasokat.
Az Arad Csanádi Egyesült Vasutak egyébként - a MÁV-ot is megelőzve - első ízben működtetett belső égésű motorkocsikat Magyarországon. Az aradi Weitzer gyár által ACsEV-nek gyártott vonatok 1959-ben kerültek az akkori budapesti HÉV-üzemeltetőhöz, a BHÉV (Budapesti Helyi érdekű Vasút) társasághoz. Az augusztus 11-én, egy napra újra a közösségi közlekedés szolgálatába állított vonat a BKV Zrt. szentendrei Városi Tömegközlekedési Múzeumában látható.