BKV.hu

Bronz Penge díjat nyert a BKV bliccelés ellenes kampánya

A közelmúltban rendezték meg a hazai reklámszakma legjelentősebb versenyét, a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által szervezett 9. Arany Penge Kreatív Fesztivált. A Fesztiválon a BKV Zrt és a Well Reklámügynökség "Parazita" című kampánya a Progresszív megoldások kategóriában Bronz Penge díjat nyert.

Mivel az utasok jelentős százaléka nem fizet a BKV szolgáltatásáért, a BKV napi több milliós bevételtől esik el. Ez a hiány egy évben több milliárd forint is lehet, melyet fejlesztésekre lehetne fordítani. A bliccelők a fizető utasokon élősködnek, azzal, hogy nem fizetnek, a becsületes emberektől is elveszik annak a lehetőségét, hogy egy jobb, tisztább BKV járművön utazzanak. Kutatások szerint, ma Magyarországon a legtöbben nem ítélik el a bliccelést, hétköznapi csínynek tartják azt. Nem gondolnak bele abba, hogy a bliccelők nem csak annyit tesznek, hogy nem fizetnek a BKV-nak, hanem a fizető utasokat is meglopják'.

Ezen az attitűdön kívánt a BKV kampányával változtatni, ráébresztve mind a fizető, mind a nem fizető utasokat arra, hogy ez is egy ugyanolyan szolgáltatás, mint a többi. Fizetni kell érte. A kampány során hostessek "bliccelő" bábúkkal a hátukon közlekedtek forgalmas BKV járatokon. A hostesseken a felirat "Ne lógjon rajtunk" Aláírás: A fizető utasok