BKV.hu

A sztrájk napján is volt dolga a BKV Ügyfélszolgálatának

Ma újra tárgyalnak a BKV Zrt. vezetői és a szakszervezetek

Április 18-án, a BKV szakszervezeteinek munkabeszüntetésének idején a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság Akácfa utcai Ügyfélszolgálatán nyolc érdeklődő jelent meg személyesen, közülük mindössze hárman tettek fel kérdéseket a sztrájk kapcsán. A Társaság munkatársai 757 telefonhívásra válaszoltak. A hívások 73,7%-a volt a sztrájkkal kapcsolatos megkeresés.

A BKV Zrt. Ügyfélszolgálatának telefonos üzenetrögzítőjére 35 üzenet érkezett, mindössze 8-an szerettek volna információkat a munkabeszüntetésről. A kérdések többsége arra vonatkozott, hogy milyen járatokkal jut el bizonyos helyekre az utas, ha a lakóhelyén nem járnak a megszokott közlekedési eszközök, vagy hogy mely vonalakon zavartalan a közlekedés, milyen kerülőutat tud választani valaki a sztrájk ideje alatt.
Április 14-e és 18-a között, azaz hétfőtől péntekig 690 írásos észrevételt is eljuttattak utasaink az ugyfelszolgalat@bkv.hu e-mail címre, melyek 24,6%-a volt a sztrájkkal kapcsolatos megkeresés.
A szakszervezetek és a BKV Zrt. menedzsmentje között ma délután folytatódnak az egyeztető tárgyalások.