
A sztrájk napján is volt dolga a BKV Ügyfélszolgálatának
Április 18-án, a BKV szakszervezeteinek munkabeszüntetésének idején a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság Akácfa utcai Ügyfélszolgálatán nyolc érdeklődő jelent meg személyesen, közülük mindössze hárman tettek fel kérdéseket a sztrájk kapcsán. A Társaság munkatársai 757 telefonhívásra válaszoltak. A hívások 73,7%-a volt a sztrájkkal kapcsolatos megkeresés.
A BKV Zrt.
Ügyfélszolgálatának telefonos üzenetrögzítőjére 35 üzenet érkezett,
mindössze 8-an szerettek volna információkat a munkabeszüntetésről. A
kérdések többsége arra vonatkozott, hogy milyen járatokkal jut el
bizonyos helyekre az utas, ha a lakóhelyén nem járnak a megszokott
közlekedési eszközök, vagy hogy mely vonalakon zavartalan a közlekedés,
milyen kerülőutat tud választani valaki a sztrájk ideje alatt.
Április 14-e és 18-a között, azaz hétfőtől péntekig 690 írásos észrevételt is eljuttattak utasaink az ugyfelszolgalat@bkv.hu e-mail címre, melyek 24,6%-a volt a sztrájkkal kapcsolatos megkeresés.
A szakszervezetek és a BKV Zrt. menedzsmentje között ma délután folytatódnak az egyeztető tárgyalások.