BKV.hu

A BKV Zrt. új és kibővített szolgáltatásai a könnyebb, gyorsabb ügyintézésért

Annak érdekében, hogy a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság utasai minél egyszerűbben és könnyebben intézhessék ügyeiket, számos utasbarát szolgáltatást vezetett be a Társaság ettől az évtől kezdődően.

Kiemelten fontos a BKV Zrt.-nek, hogy a mozgásukban korlátozott utasok számára minél több lehetőséget nyújtson pl. a bérletvásárlás során is. Így a Társaság bevezette a kedvezményes, mozgáskorlátozottak részére kibocsátott bérletet, amelyet januártól a BKV Zrt. Ügyfélszolgálatán (Budapest, VII. kerület Akácfa utca 18.) akadálymentesített eléréssel lehet megvásárolni.

Az utasok igényeihez igazodva az Ügyfélszolgálat Pótdíjazási Irodája (Budapest, VII. kerület Akácfa utca 22.) februártól meghosszabbított nyitva tartással, éjfélig várja azokat az ügyfeleket, akik jegyet és bérletet kívánnak vásárolni az esti órákban, vagy pótdíjuk rendezését szeretnék intézni. Emellett információval és a Vásárlók Könyvével állnak az utasok rendelkezésére a Társaság munkatársai.

Szintén újítás, hogy a BKV Zrt. egyre több helyen teszi lehetővé a bankkártyás fizetést. Januártól az Ügyfélszolgálat Pótdíjazási irodájában, majd további 11 helyen tervezi a BKV Zrt. a kézpénzforgalom nélküli vásárlás lehetőségét.

A fenti szolgáltatások bevezetésével a BKV Zrt. szeretné elérni, hogy az utasok minél gyorsabban, egyszerűbben és kényelmesebben intézhessék ügyeiket.