
-
Magunkról
- Általános információk
- Cégfelépítés
- Cégfilozófia
- Integritás
- Integrált irányítási rendszer
- Virtuális Erőmű Program
- Járműveink
- Társadalmi felelősségvállalás
-
Közérdekű adatok
- I. Szervezeti, személyzeti adatok
- II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- III. Gazdálkodási adatok
- Különös Közzétételi Lista
- Egyedi Közzétételi Lista
- Archívum
- Közszolgáltatási szerződés
- Éves beszámolók
- Közzétételi szabályzat 2017
- Közbeszerzés
- A Társaság 2022. évi Fenntarthatósági Jelentése
- Villamos infrastruktúra tervezési irányelvek és fenntartási adatok
- EU Projektek
- Sajtószoba
- Médiasarok
- Elérhetőségek
- Hasznos linkek
- Éves jelentések
- Történelmünk
- Beszerzések
- Turisztika
- Értékesítés
- Bérbeadás
- Webshop
- Karrier
- Közérdekű

A BKV és a Helyi Téma
A BKV-nak tudatos és átgondolt médiastratégiája
van, ahol elsődleges szempont a költséghatékonyság, és az olvasók
elérése. Budapestnek két olyan lapja van, amely a legtöbb lakoshoz
ingyen eljut: a Metropol újság és a Helyi Téma. A Társaság mindkét
lappal együttműködik a hirdetések megjelentetése, illetve az
utastájékoztatás területén (pl. paraméterkönyv).
Autentikus médiakutatók szerint is a Helyi Téma az egy budapesti lakos médián keresztül történő elérésének leghatékonyabb eszköze, mely ingyen eljut minden háztartásba.
A BKV jelenlegi, 12,5 M Ft-os szerződése alapján a lap 12 megjelenési lehetőséget biztosított.
Autentikus médiakutatók szerint is a Helyi Téma az egy budapesti lakos médián keresztül történő elérésének leghatékonyabb eszköze, mely ingyen eljut minden háztartásba.
A BKV jelenlegi, 12,5 M Ft-os szerződése alapján a lap 12 megjelenési lehetőséget biztosított.