-
Magunkról
- Általános információk
- Cégfelépítés
- Cégfilozófia
- Integritás
- Integrált irányítási rendszer
- Virtuális Erőmű Program
- Járműveink
- Társadalmi felelősségvállalás
-
Közérdekű adatok
- I. Szervezeti, személyzeti adatok
- II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- III. Gazdálkodási adatok
- Különös Közzétételi Lista
- Közzétételi szabályzat 2017
- Közbeszerzés
- EGYEDI KÖZZÉTÉTELI LISTA
- Archívum
- Közszolgáltatási szerződés
- Éves beszámolók
- Adatigénylések
- Beszerzési Bizottság
- Üzleti titok szabályzat
- A Társaság 2022. évi Fenntarthatósági Jelentése
- Villamos infrastruktúra tervezési irányelvek és fenntartási adatok
- A Fővárosi Önkormányzat közzétételi főoldala
- Közadattár
- EU Projektek
- Sajtószoba
- Médiasarok
- Elérhetőségek
- Hasznos linkek
- Éves jelentések
- Történelmünk
- Közérdekű adatok
- Beszerzések
- Turisztika
- Értékesítés
- Bérbeadás
- Karrier
- Webshop
- Árverés
Jegykezelő

1968-ban, a BKV megalakulásával létrejött a kalauz nélküli közlekedés. Ekkortól az utasoknak a menetjegyet előre kellett megváltani, és a járműveken elhelyezett érvényesítő készülékkel kezelni. Eredetileg a kék színű, alulról felfelé lyukasztó készülékek terjedtek el, valamennyi járművön ezek üzemeltek. Később, a rendszeres eltömítések és apróbb becsípődéses balesetek miatt a készülékeket átalakították a ma is ismert piros készülékekre. A két készülék belső felépítése azonos, csak a ház változott, és a mechanika elhelyezése. A készülék belsejében egy kis lyukasztó mű található, melyben a 3 db lyukasztó tüske helyzete szabadon variálható a 9 pozíció között. Reggelente a járművezető feladata volt a készülékeket azonos, minden nap más kombinációra beállítani.
Magyar
English