
-
Magunkról
- Általános információk
- Cégfelépítés
- Cégfilozófia
- Integritás
- Integrált irányítási rendszer
- Virtuális Erőmű Program
- Járműveink
- Társadalmi felelősségvállalás
-
Közérdekű adatok
- I. Szervezeti, személyzeti adatok
- II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- III. Gazdálkodási adatok
- Különös Közzétételi Lista
- Egyedi Közzétételi Lista
- Archívum
- Közszolgáltatási szerződés
- Éves beszámolók
- Közzétételi szabályzat 2017
- Közbeszerzés
- A Társaság 2022. évi Fenntarthatósági Jelentése
- Villamos infrastruktúra tervezési irányelvek és fenntartási adatok
- EU Projektek
- Sajtószoba
- Médiasarok
- Elérhetőségek
- Hasznos linkek
- Éves jelentések
- Történelmünk
- Beszerzések
- Turisztika
- Értékesítés
- Bérbeadás
- Webshop
- Karrier
- Közérdekű

Újabb kábellopások miatt sikertelen maradt a 41-es vonal ma reggelre tervezett újraindítása
2010-04-18 12:45:57
A 41-es villamos közlekedését Budafok-Kamaraerdő között kábellopás miatt csütörtökön kénytelenek voltunk leállítani. Az elmúlt két napban mindent megtettünk, hogy a villamos forgalmát helyreállítsuk: a feltárt hiányokat a teljes visszavezető hálózaton pótoltuk.
Sajnos, kihasználva azt, hogy a forgalom az érintett szakaszon áll, időközben a vonal más szakaszain a felsővezetékrendszerből tulajdonítottak el újabb adagot a kábeltolvajok. A tegnap este megtartott mérések és villamos próba járművek közlekedtetésével elvégzett vizsgálatok eredményei azt mutatták, hogy a felsővezeték hiánya miatt a forgalom mégsem indítható meg.
Az újraindításhoz az időközben eltulajdonított tápkábeleket is pótolnunk kell, és olyan módon megerősítenünk a hálózatot, hogy a közlekedés biztonságosan fenntartható legyen.
Sajnos, kihasználva azt, hogy a forgalom az érintett szakaszon áll, időközben a vonal más szakaszain a felsővezetékrendszerből tulajdonítottak el újabb adagot a kábeltolvajok. A tegnap este megtartott mérések és villamos próba járművek közlekedtetésével elvégzett vizsgálatok eredményei azt mutatták, hogy a felsővezeték hiánya miatt a forgalom mégsem indítható meg.
Az újraindításhoz az időközben eltulajdonított tápkábeleket is pótolnunk kell, és olyan módon megerősítenünk a hálózatot, hogy a közlekedés biztonságosan fenntartható legyen.