-
Magunkról
- Általános információk
- Cégfelépítés
- Cégfilozófia
- Integritás
- Integrált irányítási rendszer
- Virtuális Erőmű Program
- Járműveink
- Társadalmi felelősségvállalás
-
Közérdekű adatok
- I. Szervezeti, személyzeti adatok
- II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- III. Gazdálkodási adatok
- Különös Közzétételi Lista
- Közzétételi szabályzat 2017
- Közbeszerzés
- EGYEDI KÖZZÉTÉTELI LISTA
- Archívum
- Közszolgáltatási szerződés
- Éves beszámolók
- Adatigénylések
- Beszerzési Bizottság
- Üzleti titok szabályzat
- A Társaság 2022. évi Fenntarthatósági Jelentése
- Villamos infrastruktúra tervezési irányelvek és fenntartási adatok
- A Fővárosi Önkormányzat közzétételi főoldala
- Közadattár
- EU Projektek
- Sajtószoba
- Médiasarok
- Elérhetőségek
- Hasznos linkek
- Éves jelentések
- Történelmünk
- Közérdekű adatok
- Beszerzések
- Turisztika
- Értékesítés
- Bérbeadás
- Karrier
- Webshop
- Árverés
DMXII - 297

| Szervezeti terület | HÉV |
| Jármű típusa | DMXII-297 |
| Gyártási hely, év | 1904 |
| Helyreállítás, felújítás időpontja | 1991 |
| Teljes hossz (mm) | 13290 mm |
| Tengelytáv (mm) | 9900 mm |
| Max sebesség (km/h) | 40 km/h |
| Engedélyezett sebesség (km/h) | 40 km/h |
| Vonoóerő, teljesítmény (LE) | 89 Kw, 120 LE |
| Szolgálati tömeg (kg) | 22000 kg |
| Szállítható utasok száma | 95 fő |
| Fogyasztás, energia, üzemanyag | N.A. |
| Forgalomban mikor közlekedett utoljára | 1971 |
| Jellegzetessége, rövid története | A motorkocsik a Csillagtelepi vonalon jártak, gyorsvonati szolgálatot is teljesítettek a Gödöllői vonalon, ezen túl a ráckevei vonalon is közlekedtek. Érdekesség, hogy többször is felhasználták őket vágányzárak idején ingavonati forgalomban: a ráckevei vonalon, sőt egyes források szerint még a kamaraerdei vonalon is. A motorkocsikat 1968-71 között selejtezték, ezután megőrizték az M 297-es motorkocsit. Ezt felújították, és a szentendrei múzeumban állították ki. 2012-től a Gödöllői vonalon időnként nosztalgia vonatként közlekedik . |
![]() |
![]() |
Magyar
English

