II. szakasz: A szerződés
tárgya
II.1)Meghatározás
II.1.1)Az ajánlatkérő által a
szerződéshez rendelt elnevezés:
Vaskerekes és trolibusz járművek felsővezeték
szerelvényeinek beszerzése.
II.1.2)A szerződés típusa és a
teljesítés helye
Árubeszerzés
Adásvétel
A
teljesítés helye: Budapest.
NUTS-kód HU101
II.1.3)Közbeszerzésre,
keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó
információk
II.1.4)Keretmegállapodásra
vonatkozó információk
II.1.5)A szerződés vagy a
beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Felsővezeték szerelvények beszerzése.
II.1.6)Közös közbeszerzési
szójegyzék (CPV)
II.1.7)A közbeszerzési
megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A
szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik:
nem
II.1.8)Részekre vonatkozó
információk
A
beszerzés részekből áll: igen
Az ajánlatok
benyújthatók egy vagy több részre
II.1.9)Változatokra (alternatív
ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok):
nem
II.2)Szerződés szerinti
mennyiség
II.2.1)Teljes mennyiség:
Tervezett
mennyiség: 58 195 db –50% / 36 hónap.
Az
eljárás részvételi szakaszában tájékoztató jelleggel:
A)
rész – Vaskerekes járművek felsővezeték szerelvényeinek beszerzése, Tervezetten:
31 508 db –50% / 36 hónap;
B) rész –
Trolibusz felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 5 641 db –50% / 36
hónap;
C) rész – Kültéri szakaszolók
beszerzése, Tervezetten: 100 db –50% / 36 hónap;
D)
rész – Szerszámok, segédeszközök beszerzése, Tervezetten: 704 db –50% / 36
hónap;
E) rész – Siemens-típusú
felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 578 db –50% / 36
hónap;
F) rész – EZ Praha-típusú
felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 3 804 db –50% / 36
hónap;
G) rész – Kummler &
Matter-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 3 931 db –50% /
36 hónap;
H) rész – Elektroline-típusú
felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 11 181 db –50% / 36
hónap;
I) rész – Pfisterer-típusú
felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 748 db –50% / 36
hónap.
II.2.2)Vételi jogra (opcióra)
vonatkozó információ
Vételi
jog (opció): nem
II.2.3)Meghosszabbításra
vonatkozó információk
A
szerződés meghosszabbítható: nem
II.3)A szerződés időtartama
vagy a befejezés határideje
Az
időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)
Részekre vonatkozó információk
Rész száma: 1
Elnevezés: A) rész: Vaskerekes járművek felsővezeték szerelvényeinek
beszerzése
1)Rövid
meghatározás:
Vaskerekes járművek felsővezeték szerelvényei
beszerzése.
2)Közös közbeszerzési
szójegyzék (CPV)
3)Mennyiség:
Ajánlatkérő a tervezett mennyiségek tekintetében az elmúlt
időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul. A jelen eljárás
keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató adatoktól eltérhetnek (adott
esetben, csak számokkal).
Tervezetten: 31
508 db –50% / 36 hónap.
4)A szerződés időtartamára
vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az
időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)
III. szakasz: Jogi, gazdasági,
pénzügyi és műszaki információk
III.1)Az alvállalkozói
szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1)A szerződést biztosító
mellékkötelezettségek:
Ajánlatkérő késedelmes vagy hibás teljesítés, valamint a
teljesítés meghiúsulása esetén kötbért érvényesíthet, melynek mértékét az
ajánlattételi dokumentáció részét képező szerződéstervezet
tartalmazza.
Nyertes ajánlattevőnek a
teljesítésre legalább 12 hónap jótállást kell vállalnia az ajánlattételi
dokumentációban meghatározottak
szerint.
III.1.2)Fő finanszírozási és
fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi
rendelkezésekre:
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást a PTK 292/b. § (1)–(2)
bekezdése szerint teljesíti.
Ajánlatkérő
előleget nem fizet.
III.1.3)A közös ajánlatot tevő
nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
Ajánlatkérő a közbeszerzési eljárásban gazdálkodó
szervezet alapítását nem teszi
lehetővé.
III.1.4)Egyéb különleges
feltételek:
A
szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak: nem
III.2)Részvételi
feltételek
III.2.1)Az
ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró
okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó
előírásokat is
Az
alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok:
— Az eljárásban nem lehet
részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), alvállalkozó és az
alkalmasság igazolásában nem vehet részt olyan gazdasági szereplő, aki esetében
a Kbt. 56. § (1) bekezdés a)–k) pontokban meghatározott kizáró okok
fennállnak.
— Az eljárásban nem lehet
részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) az a gazdasági szereplő,
aki esetében a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok
fennállnak.
Megkövetelt igazolási
mód:
— Magyarországon letelepedett
részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezésben a
310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 2. §-a szerint kell igazolnia, hogy nem
tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdés a)–k) pontjaiban, valamint a Kbt. 56. § (2)
bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
—
Részvételre jelentkezőnek a Kbt. 56. § (1) bekezdés f) és i) pontja tekintetében
közjegyző vagy gazdasági, illetve szakmai kamara által hitelesített
nyilatkozatot kell benyújtani.
— Nem
Magyarországon letelepedett részvételre jelentkezőnek (közös részvételre
jelentkezőnek) a jelentkezésben a 310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 4.§-a
szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdés a)–k)
pontjaiban, a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya
alá.
— Részvételre jelentkező (közös
részvételre jelentkező) az alvállalkozója és az alkalmasság igazolásában részt
vevő más szervezet vonatkozásában a jelentkezésben csak a Kbt. 58. § (3)
bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani a Kbt. 56. § (1)-ben foglalt
kizáró okok hiányáról.
III.2.2)Gazdasági és pénzügyi
alkalmasság
Az
alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: A
szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös
részvételre jelentkező), ha a felhívás feladását megelőző három üzleti évből
legalább az egyik évben a teljes – általános forgalmi adó nélkül számított –
árbevétele elérte az
A) rész: Vaskerekes
járművek felsővezeték szerelvényeinek beszerzése esetében a 18 000 000
HUF-ot,
B) rész: Trolibusz felsővezeték
szerelvények beszerzése esetében a 8 000 000 HUF-ot,
C)
rész: Kültéri szakaszolók beszerzése esetében az 1 000 000
HUF-ot,
D) rész: Szerszámok, segédeszközök
beszerzése esetében a 250 000 HUF-ot,
E)
rész: Siemens-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése esetében a 2 800 000
HUF-ot,
F) rész: EZ Praha-típusú
felsővezeték szerelvények beszerzése esetében a 2 800 000
HUF-ot,
G) rész: Kummler &
Matter-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése esetében a 28 000 000
HUF-ot,
H) rész: Elektroline-típusú
felsővezeték szerelvények beszerzése esetében a 20 000 000
HUF-ot,
I) rész: Pfisterer-típusú
felsővezeték szerelvények beszerzése esetében a 700 000 HUF-ot.
Amennyiben részvételre jelentkező (közös részvételre
jelentkező) több részre vonatkozóan kíván részvételi jelentkezést benyújtani,
abban az esetben részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a
magasabb (legmagasabb) értékű részre vonatkozó árbevételi követelményt kell
teljesítenie.
Megkövetelt igazolási
mód
A részvételre jelentkezőnek (közös
részvételre jelentkezőnek) a jelentkezéséhez csatolnia kell
a 310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (1) bek c)
pontja alapján a felhívás feladását megelőző három üzleti év teljes – általános
forgalmi adó nélkül számított – árbevételéről szóló nyilatkozatát, attól
függően, hogy a részvételre jelentkező mikor jött létre, illetve mikor kezdte
meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre
állnak.
III.2.3)Műszaki, illetve szakmai
alkalmasság
Az
alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: A)
rész esetében:
M.1. A szerződés
teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre
jelentkező), ha rendelkezik a felhívás feladását megelőző 36 hónap során
teljesített, legalább nettó 11 000 000 HUF értékű Vaskerekes járművek
üzemeltetéséhez szükséges felsővezeték hálózatok szerelvényeinek gyártására
és/vagy forgalmazására és/vagy értékesítésére vonatkozó
referenciával.
B) rész
esetében:
M.1. A szerződés teljesítésére
alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), ha
rendelkezik a felhívás feladását megelőző 36 hónap során teljesített, legalább
nettó 5 000 000 HUF értékű Trolibusz járművek üzemeltetéséhez szükséges
felsővezeték hálózat szerelvényeinek gyártására és/vagy forgalmazására és/vagy
értékesítésére vonatkozó referenciával.
C)
D) E) F) G) H) I) rész esetében:
M.1. A
szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös
részvételre jelentkező), ha rendelkezik a szállításra ajánlott áru(k) igazolt
ismeretével és képes azok szállítására.
M.2. A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül
részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), ha az általa bemutatott
áru(k) megfelel(nek) a Kiegészítő iratok műszaki dokumentációjában meghatározott
(minimális), vagy annál kedvezőbb műszaki paramétereinek.
Megkövetelt
igazolási mód
A részvételre jelentkezőnek
(közös részvételre jelentkezőnek):
A) rész
esetében:
M.1.: ismertetnie kell a
felhívás feladását megelőző 36 hónap során végzett legjelentősebb teljesítéseit
a 310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (1) és (2) bekezdése szerint
igazolva. A referencia igazolásnak/nyilatkozatnak legalább a következő adatokat
kell tartalmaznia: a szállítás tárgya, a szerződést kötő másik fél, az
ellenszolgáltatás összege, a teljesítés ideje és helye, továbbá nyilatkozni kell
arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően
történt-e.
B) rész
esetében:
M.1.: ismertetnie kell a
felhívás feladását megelőző 36 hónap során végzett legjelentősebb teljesítéseit
a 310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (1) és (2) bekezdése szerint
igazolva. A referencia igazolásnak/nyilatkozatnak legalább a következő adatokat
kell tartalmaznia: a szállítás tárgya, a szerződést kötő másik fél, az
ellenszolgáltatás összege, a teljesítés ideje és helye, továbbá nyilatkozni kell
arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően
történt-e.
C) D) E) F) G) H) I) rész
esetében:
M.1.: jelentkezésében
ismertetnie kell a szállításra ajánlott áruk termékgyártóját és az áru
termékgyártói azonosító számát/cikkszámát.
M.2.: jelentkezésében be kell mutatnia a 310/2011 (XII.
23.) Korm. rendelet 15. § (1) bekezdés d) pontja szerint a szállításra ajánlott
áru (termék) leírását, mintapéldányát, fényképét (katalógusát, műszaki rajzát),
melynek hitelességét az ajánlatkérő felhívására igazolni kell.
III.2.4)Fenntartott
szerződésekre vonatkozó információk
III.3)Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó
különleges feltételek
III.3.1)Adott foglalkozásra
(képzettségre) vonatkozó információk
III.3.2)A szolgáltatás
teljesítésében személyesen közreműködő személyek
IV. szakasz: Eljárás
IV.1)Az eljárás
fajtája
IV.1.1)Az eljárás
fajtája
Tárgyalásos
Megtörtént a részvételre jelentkezők kiválasztása,
megjelölése (a tárgyalásos eljárás egyes típusai esetében): nem
IV.2)Bírálati
szempontok
IV.2.1)Bírálati
szempontok
A
legalacsonyabb összegű
ellenszolgáltatás
IV.2.2)Elektronikus árlejtésre
vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni:
nem
IV.3)Adminisztratív
információk
IV.3.1)Az ajánlatkérő által az
aktához rendelt hivatkozási szám:
BKV Zrt.
15/T-31/12
IV.3.2)Az adott szerződésre
vonatkozóan sor került korábbi közzétételre
nem
IV.3.3)A dokumentáció és a
kiegészítő iratok beszerzésének feltételei
A
dokumentáció beszerzésének határideje: 21.10.2013 - 12:00
A
dokumentációért fizetni kell: nem
IV.3.4)Ajánlattételi vagy
részvételi határidő
21.10.2013 -
12:00
IV.3.5)Az(ok) a nyelv(ek),
amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve részvételi jelentkezések
benyújthatók
magyar.
IV.3.6)Az ajánlati kötöttség
minimális időtartama
IV.3.7)Az ajánlatok
felbontásának feltételei
VI. szakasz: Kiegészítő
információk
VI.1)A közbeszerzés ismétlődő
jellegére vonatkozó információk
A
közbeszerzés ismétlődő jellegű: nem
VI.2)Európai uniós alapokra
vonatkozó információk
A
szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal
kapcsolatos: nem
VI.3)További
információk:
VI.3)
További információk: (adott esetben)
1. A
részvételi jelentkezések felbontásának időpontja és helye:
Dátum: 21.10.2013 (nap.hó.év). Időpont 12:00
óra.
Helyszín: BKV Zrt. 1072 Budapest,
Akácfa utca 15. 252-es tárgyaló.
A
részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek: az
ajánlatkérő, a részvételre jelentkezők, valamint az általuk meghívott személyek,
illetve a külön jogszabályban meghatározott szervek képviselői, illetőleg
személyek.
2. A részvételi szakaszban az
Ajánlatkérő nem kérhet, a Részvételre Jelentkező pedig nem tehet
ajánlatot.
3. Ajánlatkérő a Kbt. 77. §-a
alapján a jelentkezőket az eljárás részvételi szakaszának eredményéről vagy
eredménytelenségéről a részvételi jelentkezések elbírálásáról szóló összegezés
egyidejűleg minden részvételre jelentkező részére faxon vagy elektronikus úton
történő megküldésével tájékoztatja.
4. Az
ajánlattételi felhívás megküldésének tervezett napja: 29.10.2013
(nap.hó.év).
5. Ajánlatkérő a felhívásban
III.2.2 és III.2.3 pontjában meghatározott pénzügyi és gazdasági, valamint
műszaki, illetve szakmai alkalmassági feltételeket és igazolását a minősített
ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
6. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében a
részvételre jelentkezőnek a jelentkezéshez csatolnia kell a cégbírósághoz
benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság
által megküldött igazolást.
7.
Jelentkezőnek a Kbt. 40.§ (1) bekezdése alapján jelentkezésében meg kell
jelölnie
a) a közbeszerzésnek azt a részét
(részeit), amelynek teljesítéséhez az alvállalkozót kíván igénybe
venni,
b) az ezen részek tekintetében a
közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt
alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek
teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni.
8. A jelentkezések benyújtására lehetőség van postán,
illetve személyesen munkanapokon, hétfőtől péntekig 8:00 és 14:00 óra között, a
BKV Zrt. székházában (1072 Budapest, Akácfa u. 15.) a II. emelet 256. irodában.
A részvételi határidő napján ugyanezen a helyszínen a IV.3.4) pontban megjelölt
időpontig van lehetőség a jelentkezések személyes benyújtására. A postán
benyújtott jelentkezéseket az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőben
beérkezettnek, ha azok legkésőbb a részvételi határidőig az ajánlatkérő részéről
a jelentkezések átvételére megjelölt helyen átvételre kerülnek. A jelentkezés,
illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázatot a
részvételre jelentkező viseli.
9. Ajánlatkérő az eljárás részvételi szakaszában szereplő
„Kiegészítő iratokat” teljes terjedelmében elektronikus úton hozzáférhetővé
teszi honlapján (www.bkv.hu/hu/kozbeszerzes). A „Kiegészítő iratok” letöltése
az eljárásban való részvétel feltétele.
A
„Kiegészítő iratokat” jelentkezésenként legalább egy jelentkezőnek vagy a
jelentkezésben megjelölt alvállalkozónak le kell töltenie. A kiegészítő
tájékoztatás a „Kiegészítő iratokat” letöltőnek kerül megküldésre. Az
elektronikus úton hozzáférhetővé tett „Kiegészítő iratok” átvételét a
jelentkezők által a „Kiegészítő iratok” részét képező Visszaigazoló adatlap
hiánytalanul kitöltött változatának a jelen felhívás I.1. pontjában megjelölt
fax, vagy e-mail címre történő megküldése igazolja.
10.
Ajánlatkérő a Kbt. 67. §-a alapján biztosítja a hiánypótlás
lehetőségét.
11. Ajánlatkérő az egyes áruk
esetében a termékgyártóra (gyártóra) és típusra történő utalással az igényelt
termékek egyértelmű beazonosíthatóságát kívánja biztosítani ajánlattevők
részére, a pontos ajánlatok megtétele érdekében.
Ajánlatkérő
az eljárás ajánlattételi szakaszában a megjelölt árukkal egyenértékű,
helyettesítő termékre is elfogad ajánlatot a „Kiegészítő iratokban” foglalt
feltételek szerint.
VI.4)Jogorvoslati
eljárás
VI.4.1)A jogorvoslati eljárást
lebonyolító szerv
VI.4.2)Jogorvoslati kérelmek
benyújtása
A
jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
Kbt. 137. § (2)–(7) bekezdése
szerint.
VI.4.3)A jogorvoslati kérelmek
benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
VI.5)E hirdetmény feladásának
időpontja:
13.9.2013