Árubeszerzésre ir... - 311402-2013

17/09/2013    S180    Tagállamok - Árubeszerzésre irányuló szerződés - Ajánlati felhívás - Tárgyalásos eljárás 

Magyarország-Budapest: Villamos gépek, készülékek, berendezések és fogyóeszközök; világítás

2013/S 180-311402

Ajánlati/részvételi felhívás – Egyes ágazatokban

Árubeszerzés

2004/17/EK irányelv

I. szakasz: Ajánlatkérő

I.1)Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)

Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
AK01331
Akácfa utca 15.
Kapcsolattartási pont(ok): Gazdasági Igazgatóság Beszerzési Főosztály
Címzett: Schifner Marianna
1072 Budapest
MAGYARORSZÁG
Telefon: +36 13226438
E-mail: mailto:kozbeszerzes@bkv.hu?subject=TED
Fax: +36 14616524

Internetcím(ek):

Az ajánlatkérő általános címe: http://www.bkv.hu/

A felhasználói oldal címe: www.bkv.hu/hu/kozbeszerzes

További információ a következő címen szerezhető be: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

A dokumentáció és a kiegészítő iratok (beleértve a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó dokumentációt is) a következő címen szerezhetők be: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

I.2)Fő tevékenység
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
I.3)Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem

II. szakasz: A szerződés tárgya

II.1)Meghatározás
II.1.1)Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:
Vaskerekes és trolibusz járművek felsővezeték szerelvényeinek beszerzése.
II.1.2)A szerződés típusa és a teljesítés helye
Árubeszerzés
Adásvétel
A teljesítés helye: Budapest.

NUTS-kód HU101

II.1.3)Közbeszerzésre, keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
II.1.4)Keretmegállapodásra vonatkozó információk
II.1.5)A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Felsővezeték szerelvények beszerzése.
II.1.6)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

31000000

II.1.7)A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: nem
II.1.8)Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll: igen
Az ajánlatok benyújthatók egy vagy több részre
II.1.9)Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok): nem
II.2)Szerződés szerinti mennyiség
II.2.1)Teljes mennyiség:
Tervezett mennyiség: 58 195 db –50% / 36 hónap.
Az eljárás részvételi szakaszában tájékoztató jelleggel:
A) rész – Vaskerekes járművek felsővezeték szerelvényeinek beszerzése, Tervezetten: 31 508 db –50% / 36 hónap;
B) rész – Trolibusz felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 5 641 db –50% / 36 hónap;
C) rész – Kültéri szakaszolók beszerzése, Tervezetten: 100 db –50% / 36 hónap;
D) rész – Szerszámok, segédeszközök beszerzése, Tervezetten: 704 db –50% / 36 hónap;
E) rész – Siemens-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 578 db –50% / 36 hónap;
F) rész – EZ Praha-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 3 804 db –50% / 36 hónap;
G) rész – Kummler & Matter-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 3 931 db –50% / 36 hónap;
H) rész – Elektroline-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 11 181 db –50% / 36 hónap;
I) rész – Pfisterer-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése, Tervezetten: 748 db –50% / 36 hónap.
II.2.2)Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ
Vételi jog (opció): nem
II.2.3)Meghosszabbításra vonatkozó információk
A szerződés meghosszabbítható: nem
II.3)A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje
Az időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)

Részekre vonatkozó információk

Rész száma: 1 Elnevezés: A) rész: Vaskerekes járművek felsővezeték szerelvényeinek beszerzése
1)Rövid meghatározás:
Vaskerekes járművek felsővezeték szerelvényei beszerzése.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

31000000

3)Mennyiség:
Ajánlatkérő a tervezett mennyiségek tekintetében az elmúlt időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul. A jelen eljárás keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató adatoktól eltérhetnek (adott esetben, csak számokkal).
Tervezetten: 31 508 db –50% / 36 hónap.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)
Rész száma: 2 Elnevezés: B) rész: Trolibusz felsővezeték szerelvények beszerzése
1)Rövid meghatározás:
Trolibusz felsővezeték szerelvények beszerzése.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

31000000

3)Mennyiség:
Ajánlatkérő a tervezett mennyiségek tekintetében az elmúlt időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul. A jelen eljárás keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató adatoktól eltérhetnek (adott esetben, csak számokkal).
Tervezetten: 5 641 db –50% / 36 hónap.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)
Rész száma: 3 Elnevezés: C) rész: Kültéri szakaszolók beszerzése
1)Rövid meghatározás:
Kültéri szakaszolók beszerzése.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

31000000

3)Mennyiség:
Ajánlatkérő a tervezett mennyiségek tekintetében az elmúlt időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul. A jelen eljárás keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató adatoktól eltérhetnek (adott esetben, csak számokkal).
Tervezetten: 100 db –50% / 36 hónap.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)
Rész száma: 4 Elnevezés: D) rész: Szerszámok, segédeszközök beszerzése
1)Rövid meghatározás:
Szerszámok, segédeszközök beszerzése.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

31000000

3)Mennyiség:
Ajánlatkérő a tervezett mennyiségek tekintetében az elmúlt időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul. A jelen eljárás keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató adatoktól eltérhetnek (adott esetben, csak számokkal).
Tervezetten: 704 db –50% / 36 hónap.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)
Rész száma: 5 Elnevezés: E) rész: Siemens-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése
1)Rövid meghatározás:
Siemens-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

31000000

3)Mennyiség:
Ajánlatkérő a tervezett mennyiségek tekintetében az elmúlt időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul. A jelen eljárás keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató adatoktól eltérhetnek (adott esetben, csak számokkal).
Tervezetten: 578 db –50% / 36 hónap.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)
Rész száma: 6 Elnevezés: F) rész: EZ Praha-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése
1)Rövid meghatározás:
EZ Praha-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

31000000

3)Mennyiség:
Ajánlatkérő a tervezett mennyiségek tekintetében az elmúlt időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul. A jelen eljárás keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató adatoktól eltérhetnek (adott esetben, csak számokkal).
Tervezetten: 3 804 db –50% / 36 hónap.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)
Rész száma: 7 Elnevezés: G) rész: Kummler & Matter-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése
1)Rövid meghatározás:
Kummler & Matter-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

31000000

3)Mennyiség:
Ajánlatkérő a tervezett mennyiségek tekintetében az elmúlt időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul. A jelen eljárás keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató adatoktól eltérhetnek (adott esetben, csak számokkal).
Tervezetten: 3931 db –50% / 36 hónap.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)
Rész száma: 8 Elnevezés: H) rész: Elektroline-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése
1)Rövid meghatározás:
Elektroline-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

31000000

3)Mennyiség:
Ajánlatkérő a tervezett mennyiségek tekintetében az elmúlt időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul. A jelen eljárás keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató adatoktól eltérhetnek (adott esetben, csak számokkal).
Tervezetten: 11 181 db –50% / 36 hónap.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)
Rész száma: 9 Elnevezés: I) rész: Pfisterer-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése
1)Rövid meghatározás:
Pfisterer-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

31000000

3)Mennyiség:
Ajánlatkérő a tervezett mennyiségek tekintetében az elmúlt időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul. A jelen eljárás keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató adatoktól eltérhetnek (adott esetben, csak számokkal).
Tervezetten: 748 db –50% / 36 hónap.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk

III.1)Az alvállalkozói szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1)A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
Ajánlatkérő késedelmes vagy hibás teljesítés, valamint a teljesítés meghiúsulása esetén kötbért érvényesíthet, melynek mértékét az ajánlattételi dokumentáció részét képező szerződéstervezet tartalmazza.
Nyertes ajánlattevőnek a teljesítésre legalább 12 hónap jótállást kell vállalnia az ajánlattételi dokumentációban meghatározottak szerint.
III.1.2)Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást a PTK 292/b. § (1)–(2) bekezdése szerint teljesíti.
Ajánlatkérő előleget nem fizet.
III.1.3)A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
Ajánlatkérő a közbeszerzési eljárásban gazdálkodó szervezet alapítását nem teszi lehetővé.
III.1.4)Egyéb különleges feltételek:
A szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak: nem
III.2)Részvételi feltételek
III.2.1)Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Kizáró okok:
— Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), alvállalkozó és az alkalmasság igazolásában nem vehet részt olyan gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (1) bekezdés a)–k) pontokban meghatározott kizáró okok fennállnak.
— Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) az a gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok fennállnak.
Megkövetelt igazolási mód:
— Magyarországon letelepedett részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezésben a 310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 2. §-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdés a)–k) pontjaiban, valamint a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
— Részvételre jelentkezőnek a Kbt. 56. § (1) bekezdés f) és i) pontja tekintetében közjegyző vagy gazdasági, illetve szakmai kamara által hitelesített nyilatkozatot kell benyújtani.
— Nem Magyarországon letelepedett részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezésben a 310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 4.§-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdés a)–k) pontjaiban, a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
— Részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) az alvállalkozója és az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában a jelentkezésben csak a Kbt. 58. § (3) bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani a Kbt. 56. § (1)-ben foglalt kizáró okok hiányáról.
III.2.2)Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), ha a felhívás feladását megelőző három üzleti évből legalább az egyik évben a teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele elérte az
A) rész: Vaskerekes járművek felsővezeték szerelvényeinek beszerzése esetében a 18 000 000 HUF-ot,
B) rész: Trolibusz felsővezeték szerelvények beszerzése esetében a 8 000 000 HUF-ot,
C) rész: Kültéri szakaszolók beszerzése esetében az 1 000 000 HUF-ot,
D) rész: Szerszámok, segédeszközök beszerzése esetében a 250 000 HUF-ot,
E) rész: Siemens-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése esetében a 2 800 000 HUF-ot,
F) rész: EZ Praha-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése esetében a 2 800 000 HUF-ot,
G) rész: Kummler & Matter-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése esetében a 28 000 000 HUF-ot,
H) rész: Elektroline-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése esetében a 20 000 000 HUF-ot,
I) rész: Pfisterer-típusú felsővezeték szerelvények beszerzése esetében a 700 000 HUF-ot.
Amennyiben részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) több részre vonatkozóan kíván részvételi jelentkezést benyújtani, abban az esetben részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a magasabb (legmagasabb) értékű részre vonatkozó árbevételi követelményt kell teljesítenie.
Megkövetelt igazolási mód
A részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezéséhez csatolnia kell
a 310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (1) bek c) pontja alapján a felhívás feladását megelőző három üzleti év teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevételéről szóló nyilatkozatát, attól függően, hogy a részvételre jelentkező mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
III.2.3)Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: A) rész esetében:
M.1. A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), ha rendelkezik a felhívás feladását megelőző 36 hónap során teljesített, legalább nettó 11 000 000 HUF értékű Vaskerekes járművek üzemeltetéséhez szükséges felsővezeték hálózatok szerelvényeinek gyártására és/vagy forgalmazására és/vagy értékesítésére vonatkozó referenciával.
B) rész esetében:
M.1. A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), ha rendelkezik a felhívás feladását megelőző 36 hónap során teljesített, legalább nettó 5 000 000 HUF értékű Trolibusz járművek üzemeltetéséhez szükséges felsővezeték hálózat szerelvényeinek gyártására és/vagy forgalmazására és/vagy értékesítésére vonatkozó referenciával.
C) D) E) F) G) H) I) rész esetében:
M.1. A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), ha rendelkezik a szállításra ajánlott áru(k) igazolt ismeretével és képes azok szállítására.
M.2. A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), ha az általa bemutatott áru(k) megfelel(nek) a Kiegészítő iratok műszaki dokumentációjában meghatározott (minimális), vagy annál kedvezőbb műszaki paramétereinek.
Megkövetelt igazolási mód
A részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek):
A) rész esetében:
M.1.: ismertetnie kell a felhívás feladását megelőző 36 hónap során végzett legjelentősebb teljesítéseit a 310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (1) és (2) bekezdése szerint igazolva. A referencia igazolásnak/nyilatkozatnak legalább a következő adatokat kell tartalmaznia: a szállítás tárgya, a szerződést kötő másik fél, az ellenszolgáltatás összege, a teljesítés ideje és helye, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
B) rész esetében:
M.1.: ismertetnie kell a felhívás feladását megelőző 36 hónap során végzett legjelentősebb teljesítéseit a 310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (1) és (2) bekezdése szerint igazolva. A referencia igazolásnak/nyilatkozatnak legalább a következő adatokat kell tartalmaznia: a szállítás tárgya, a szerződést kötő másik fél, az ellenszolgáltatás összege, a teljesítés ideje és helye, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
C) D) E) F) G) H) I) rész esetében:
M.1.: jelentkezésében ismertetnie kell a szállításra ajánlott áruk termékgyártóját és az áru termékgyártói azonosító számát/cikkszámát.
M.2.: jelentkezésében be kell mutatnia a 310/2011 (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (1) bekezdés d) pontja szerint a szállításra ajánlott áru (termék) leírását, mintapéldányát, fényképét (katalógusát, műszaki rajzát), melynek hitelességét az ajánlatkérő felhívására igazolni kell.
III.2.4)Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
III.3)Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1)Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk
III.3.2)A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek

IV. szakasz: Eljárás

IV.1)Az eljárás fajtája
IV.1.1)Az eljárás fajtája
Tárgyalásos
Megtörtént a részvételre jelentkezők kiválasztása, megjelölése (a tárgyalásos eljárás egyes típusai esetében): nem
IV.2)Bírálati szempontok
IV.2.1)Bírálati szempontok
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
IV.2.2)Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni: nem
IV.3)Adminisztratív információk
IV.3.1)Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám:
BKV Zrt. 15/T-31/12
IV.3.2)Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre
nem
IV.3.3)A dokumentáció és a kiegészítő iratok beszerzésének feltételei
A dokumentáció beszerzésének határideje: 21.10.2013 - 12:00
A dokumentációért fizetni kell: nem
IV.3.4)Ajánlattételi vagy részvételi határidő
21.10.2013 - 12:00
IV.3.5)Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
magyar.
IV.3.6)Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
IV.3.7)Az ajánlatok felbontásának feltételei

VI. szakasz: Kiegészítő információk

VI.1)A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű: nem
VI.2)Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos: nem
VI.3)További információk:
VI.3) További információk: (adott esetben)
1. A részvételi jelentkezések felbontásának időpontja és helye:
Dátum: 21.10.2013 (nap.hó.év). Időpont 12:00 óra.
Helyszín: BKV Zrt. 1072 Budapest, Akácfa utca 15. 252-es tárgyaló.
A részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek: az ajánlatkérő, a részvételre jelentkezők, valamint az általuk meghívott személyek, illetve a külön jogszabályban meghatározott szervek képviselői, illetőleg személyek.
2. A részvételi szakaszban az Ajánlatkérő nem kérhet, a Részvételre Jelentkező pedig nem tehet ajánlatot.
3. Ajánlatkérő a Kbt. 77. §-a alapján a jelentkezőket az eljárás részvételi szakaszának eredményéről vagy eredménytelenségéről a részvételi jelentkezések elbírálásáról szóló összegezés egyidejűleg minden részvételre jelentkező részére faxon vagy elektronikus úton történő megküldésével tájékoztatja.
4. Az ajánlattételi felhívás megküldésének tervezett napja: 29.10.2013 (nap.hó.év).
5. Ajánlatkérő a felhívásban III.2.2 és III.2.3 pontjában meghatározott pénzügyi és gazdasági, valamint műszaki, illetve szakmai alkalmassági feltételeket és igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
6. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében a részvételre jelentkezőnek a jelentkezéshez csatolnia kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
7. Jelentkezőnek a Kbt. 40.§ (1) bekezdése alapján jelentkezésében meg kell jelölnie
a) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az alvállalkozót kíván igénybe venni,
b) az ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni.
8. A jelentkezések benyújtására lehetőség van postán, illetve személyesen munkanapokon, hétfőtől péntekig 8:00 és 14:00 óra között, a BKV Zrt. székházában (1072 Budapest, Akácfa u. 15.) a II. emelet 256. irodában. A részvételi határidő napján ugyanezen a helyszínen a IV.3.4) pontban megjelölt időpontig van lehetőség a jelentkezések személyes benyújtására. A postán benyújtott jelentkezéseket az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőben beérkezettnek, ha azok legkésőbb a részvételi határidőig az ajánlatkérő részéről a jelentkezések átvételére megjelölt helyen átvételre kerülnek. A jelentkezés, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázatot a részvételre jelentkező viseli.

9. Ajánlatkérő az eljárás részvételi szakaszában szereplő „Kiegészítő iratokat” teljes terjedelmében elektronikus úton hozzáférhetővé teszi honlapján (www.bkv.hu/hu/kozbeszerzes). A „Kiegészítő iratok” letöltése az eljárásban való részvétel feltétele.

A „Kiegészítő iratokat” jelentkezésenként legalább egy jelentkezőnek vagy a jelentkezésben megjelölt alvállalkozónak le kell töltenie. A kiegészítő tájékoztatás a „Kiegészítő iratokat” letöltőnek kerül megküldésre. Az elektronikus úton hozzáférhetővé tett „Kiegészítő iratok” átvételét a jelentkezők által a „Kiegészítő iratok” részét képező Visszaigazoló adatlap hiánytalanul kitöltött változatának a jelen felhívás I.1. pontjában megjelölt fax, vagy e-mail címre történő megküldése igazolja.
10. Ajánlatkérő a Kbt. 67. §-a alapján biztosítja a hiánypótlás lehetőségét.
11. Ajánlatkérő az egyes áruk esetében a termékgyártóra (gyártóra) és típusra történő utalással az igényelt termékek egyértelmű beazonosíthatóságát kívánja biztosítani ajánlattevők részére, a pontos ajánlatok megtétele érdekében.
Ajánlatkérő az eljárás ajánlattételi szakaszában a megjelölt árukkal egyenértékű, helyettesítő termékre is elfogad ajánlatot a „Kiegészítő iratokban” foglalt feltételek szerint.
VI.4)Jogorvoslati eljárás
VI.4.1)A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv

Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó u. 5.
1026 Budapest
MAGYARORSZÁG
E-mail: mailto:dontobizottsag@kt.hu?subject=TED
Telefon: +36 18828594
Internetcím: http://www.kozbeszerzes.hu/
Fax: +36 18828593

VI.4.2)Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 137. § (2)–(7) bekezdése szerint.
VI.4.3)A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be

Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó u. 5.
1026 Budapest
MAGYARORSZÁG
E-mail: mailto:dontobizottsag@kt.hu?subject=TED
Telefon: +36 18828594
Internetcím: http://www.kozbeszerzes.hu/
Fax: +36 18828593

VI.5)E hirdetmény feladásának időpontja:
13.9.2013