SZKT-ARC Tr 187/TV.EU

Alacsonypadlós városi csuklós trolibusz


 

 

Tesztelési alapadatok

Tesztelési időszak:

2010.09.27. - 2010.10.03.

Viszonylat:

80-80A

Tárolt:

Kőbánya telephely

 

 

Főbb méretek

Hosszúság:

18 750 mm

Szélesség:

2 550 mm

Magasság:

3 000 mm

 

 

Tengelytávolság

 

"A" - "B":

5 450 mm

"B" - "C":

7 030 mm

 

 

Mellső túlnyúlás:

2 680 mm

Hátsó túlnyúlás:

3 590 mm

 

 

Fordulókör átmérő  min.:

11 860 mm

 

 

Tömegadatok

Saját tömeg:

17 600 kg

Megengedett legnagyobb össztömeg:

27 990 kg

 

 

Tengelyterhelési adatok

 

"A - tengely":

5 600 kg

"B - tengely":

9 900 kg

"C - tengely":

11 080 kg

 

 

Szállítható személyek

Ülőhely:

40+1 fő

Állóhely:

92 fő

Összesen:

132+1 fő

 

 

Kerekesszék elhelyezési lehetőség:

1 db

 

 

Főegységek

Motor:

SKODA 32 ML 3550 K4

Teljesítmény:

240 kW

Nyomaték:

 

 

 

Futóművek

 

"A - tengely":

ZF RL 85 A merev, portál rendszerű

"B - tengely":

ZF AVN 132 merev, portál rendszerű

"C -  (hajtott) tengely":

ZF AV 132/80/6 merev, portál rendszerű

 

 

Kerekek

Gumiabroncs mérete:

275/70 R22,5"

Keréktárcsa mérete:

8,25 x R22,5"

 

 

Felfüggesztés

"A" tengelyen 2 db, "B" és "C" tengelyeken 4-4 db légrugóval, elektronikus szintszabá-lyozással (KNORR ELC) 

"A" tengelyen 2 db, "B" és "C" tengelyeken 4-4 db hidraulikus lengéscsillapítóval

  

 

Fékrendszer

   Üzemi fék:

Kétkörös légfékrendszer

   Névleges nyomás:

10(8) bar

   Fékszelepek:

KNORR

   ABS / ETC:

KNORR

 

 

Felépítmény

Belépési magasság

 

Normál szintnél:

340 mm

Alacsony szintnél:

270 mm

 

 

Csuklószerkezet:

 

Hübner HNG 16.5; egysoros, golyókoszorús, alacsony padlós járműhöz kialakított, hidraulikus vezérléssel 

 

 

Vázszerkezet:

 

  Négyszög keresztmetszetű, rozsdamentes profilokból készített vázszerkezet

 

 

Külső burkolat:

 

Rozsdamentes acéllemez és PE formadarabok

 

 

Belső burkolat:

 

Rétegelt, ragasztott 15 mm vastag padló+Grabiol JSC

Mennyezet és oldalfal Max Dekor

 

 

Utasajtók

 

Kivitel:

4 db, két oldalra beforduló, távműködtetésű, kétsávos belső lengő utasajtó, visszanyitó szerkezettel ellátva

Képlete:

 2 - 2 - 2 - 2

 

 

Üvegek

 

Szélvédő:

Ragasztott, kétrétegű biztonsági üveg, vázba ragasztással rögzítve

 

 

Oldalüvegek:

Edzett, sík biztonsági üveg, vázba ragasztással rögzítve

 

 

Vezető melletti ablak:

Alumínium keretbe épített, középső rész elhúzható

 

 

Hátsó szélvédő:

Íves, ragasztott kétrétegű biztonsági üveg, vázba ragasztással rögzítve

  

 

Fűtés, szellőzés

Utastéri fűtés:

Ventilátoros befúvó 3 db az utasülések alá szerelve

Fűtőkészülék:

MEP RT3

Tetőszellőző:

Két irányban nyitható, vészkijáratként is használható

Jég- és páramentesítő berendezés:

Homlokfalban elhelyezett radiátor, állítható fúvókákkal

 

 

Légkondicionálás

WEBASTO kocsitestenként külön tetőegység

 

 

Rámpa

A második utasajtónál elhelyezett rámpa a kerekesszékes utasok részére, nyitása kézzel lehetséges.

 

 

Lezáró jelentés (pdf)